Κυριακή 24 Ιουνίου 2012

Πώς...;

Πώς τολμάς να λες ότι μ'αγαπάς...
αφού όταν σε χρειάζομαι δεν είσαι εκεί
και όταν κλαίω δε ρουφάς τα δάκρυά μου;

Πώς τολμάς να λες ότι μ'αγαπάς...
αφού δε ξέρεις από τι υλικά είμαι φτιαγμένη
κι αφού ποτέ δεν έμαθες να ακούς τη σιωπή μου;

Πώς τολμάς να λες ότι μ'αγαπάς...
αν δεν μπορείς να με βάλεις πάνω απ' όλα
και να γεμίσεις την ψυχή σου από μενα;

Πώς τολμάς να λες ότι μ'αγαπάς...
αφού δεν έβγαλες ποτέ το μέσα σου έξω
κι έτσι γυμνός να ψιθυρίσεις κάθε σου φόβο μυστικό;

Πώς τολμάς να λες ότι μ'αγαπάς...
αν δεν μπορείς να αγαπάς μόνο εμένα
κι αν σβήνεις απο πάνω σου τα σημάδια που χαράσσω...

Πώς τολμάς να λές ότι μ'αγαπάς...
αν δεν μπορείς να φτάσεις ως την άκρη της γης
μέχρι να βρεις αυτό το κάτι που μου λείπει...;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου