Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

Ποια επανάσταση...

Σε μια ιδανική κοινωνία όλοι είναι μονιασμένοι, κρατιούνται χέρι χέρι,έχουν κοινούς στόχους,προοδεύουν, ο πολιτισμός ανθίζει, οι πολιτικοί είναι πρώτα πρώτα άνθρωποι και έπειτα πολίτες!Σε αυτή την κοινωνία που αντίκρυσα χθες 12 Φλεβάρη, ένιωσα έντρομη το πως είναι να σου κλέβουν την πατρίδα και να την ξεπουλάνε..Δεν έζησα τη χούντα,δεν έζησα την κατοχή αλλά ζω μια Ελλάδα δυστυχίας, απελπισίας, απόγνωσης, με τον λαό δαρμένο σαν σκυλί, με κόκκινα μάτια να παλεύει για τη χαμένη του αξιοπρέπεια!Δεν ήμουν εκεί, ίσως θα 'πρεπε αλλά και πάλι, οι ανομίες κάτω από το τραπέζι θα έπαιζαν ξανά τον πρωταγωνιστικό ρόλο και το "συνταγματικό δίκαιο" για ακόμη μια φορά θα ήταν άδικο!Όπως και έγινε!Είναι λυπηρό, ειλικρινά, να πολεμάμε για να ζήσουμε, για να φάμε, για να ανασάνουμε το αύριο..Κι η ελπίδα..?Η ελπίδα που πεθαίνει πάντα τελευταία...Πότε να ελπίσουμε όταν μας βουλώνουν το στόμα, τα μάτια και τα αυτιά...Θέλω να κάνω σκέψεις αισιόδοξες, για το μέλλον, για αυτή τη ζωή αλλά...Ένα σκοτεινό "αλλά" παραμονεύει πλέον παντού και η αβεβαιότητα στοιχειώνει τις μέρες μας...Υγεία,εργασία, εκπαίδευση, τέχνη  όλα θυσιάζονται στο βωμό του χρέους...Και το χρέος για τους εαυτούς μας ποιος θα το πληρώσει?
Δεν το γράφω αυτό για να ξυπνήσω κοιμισμένες συνειδήσεις και χαμένες επιθυμίες...Είμαι και εγώ κρίκος αυτής της αδύναμης αλυσίδας και φοβάμαι, οργίζομαι, λυπάμαι..
Η πόλη καίγεται αλλά ας μην επέλθει η άλωσις...Στο χέρι μας είναι!

2 σχόλια:

  1. οχι δεν ειμαστε εμεις αυτο που γινεται εκει εξω....εμεις ειμαστε εδω...μεσα στο "εμεις"...μεσα στην αγαπη...στον ερωτα...στην ανθρωπια...στην τρελα...στο τραγουδι και τον χορο...πως να κανω δικο μου κατι που δεν ξερω?και αυτα που γινονται εκει εξω εγω δεν τα ξερω....δεν τα καταλαβαινω...τα αγνοω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι ναι είμαστε η αγάπη, ο έρωτας, η τρέλα, ο χορός και το τραγούδι!!!Θέλω να ονειρεύομαι όμως ελεύθερη, και όχι να αντικρύζω τέτοια εξαθλίωση, θλίψη,πόνο...
    "Εμείς"...Υπάρχει αλήθεια το "εμείς" γιατί εγώ βλέπω μόνο "εγώ"!Και πόσα δεν ξέρουμε και νομίζουμε ότι είναι δικά μας...Θέλω να καταλαβαίνω ακόμη και όλα όσα δεν ξέρω, να μαθαίνω, να γνωρίζω..Αγνοώ μόνο όσους δεν έχουν την ικανότητα να αγαπούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή